Ofte stilte spørsmål ‒ Retur & reklamasjon
-
Grunnlag for godkjent retur
-
Mottatt annen vare enn bestilt.
-
Mottatt mer enn bestilt.
-
Mottatt vare som ikke er bestilt.
-
Feil innbinding.
-
Defekt/skadet vare.
-
Transportskade/ødelagt emballasje.
-
-
Grunnlag for avvist retur
-
Bøker som er stemplet med kundens navn eller annen identifikasjon.
-
Bøker av eldre dato med naturlig slitasje.
-
Bøker som har vært utsatt for særdeles hard behandling.
-
Retur uten avtale vil normalt ikke bli godtatt, men sendt tilbake til avsender.
-
-
Hvordan melder jeg en retur?
Om du ønsker å returnere en vare, er det fint om du ser på kriteriene for godkjent retur.
Send oss en e-post med årsak til retur. Det er ønskelig om det refereres til tittel/ISBN og tilhørende ordrenummer eller følgeseddelnummer.
-
Defekt eller mangelfull levering?
Om du har mottatt en bok som er defekt eller mangler varen i forsendelsen du har mottatt, ettersender vi et nytt eksemplar. Benytt deg av kontaktskjema eller Send oss en e-post, det er ønskelig at det refereres til tittel/ISBN og tilhørende ordre nummer eller følgeseddel nummer.
-
Hvordan blir penger refundert?
Når din retur har blitt kontrollert og godkjent, vil du motta en kreditnota.