Visjon 1 : marknadsføring og leiing

Utsolgt
Visjon 1 : marknadsføring og leiing
Visjon 1 : marknadsføring og leiing
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788202541842
Inngår i din bokpakke

Omtale

Visjon 1 til programfaget markedsføring og ledelse 1 i videregående skole kom i revidert og oppdatert utgave 2017.

Visjon 1 er faglig oppdatert på alle områder og har nye og relevante ekspempler. Visjon 1 er delt inn i fire hoveddeler: Markedsføring, markeder og psykologi. Systematisk markedsføring. Markedskommunikasjon. Organisasjon og ledelse.

De konkrete eksemplene er viktige og bruk av caser innleder hvert kapittel. Fagstoffet blir gjennomgående forklart og konkretisert med eksempler fra næringslivet, bilder og figurer for å hjelpe elevene til bedre forståelse av faget. Arbeidet med oppgaver og større caser er et viktig hjelpemiddel for å få et godt grep om faget. I tillegg er kontrollspørsmålene og de mindre oppgavene til hvert kapittel fine når elevene jobber med innlæringen av fagstoffet.

Læreboka Visjon 1 finnes også i digital utgave.

Elevnettstedet er gratis, men krever innlogging slik at casene elevene jobber med lagres og eleven kan finne påbegynte og ferdige oppgaver. Casene har ulikt omfang og mange av dem dekker flere kapitler og emner. Arbeid med casene gir eleven god trening til eksamen. På nettstedet er det også interaktive oppgaver, begrepsbank med søkefunksjon og oppdaterte nyheter. Elevene får tilgang til ressursene for begge årene.
Lærernettstedet inneholder løsningsforslag til casene og oppgavene i boka, forslag til presentasjoner og undervisningsopplegg. I tillegg finnes nyttige figurer og illustrasjoner og lenker til mer fagstoff. Tilgang til lærernettstedet krever lisens og gir tilgang til ressursene for begge årene.

]]>
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202541842
  • EAN: 978-82-02-54184-2
  • Utgivelsesdato: 12.10.2017
  • Utgivelsesår: 2017
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Nynorsk
  • Personer: Nørgaard, Per Emil, Gausemel, Jan, Olsen, Bengt Erik
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Form: Lærebøker
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 374 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 3
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 374