Vi morer oss til døde : den offentlige samtale i underholdningsindustriens tidsalder

Vi morer oss til døde : den offentlige samtale i underholdningsindustriens tidsalder
Vi morer oss til døde : den offentlige samtale i underholdningsindustriens tidsalder
Opptrykk Leveringstid 1-3 uker
ISBN/Varenr
9788213022347
Inngår i din bokpakke

Omtale

Et flengende angrep på fjernsynets innflytelse på vår kultur. Forfatteren viser hvordan fjernsynet skaper alt om til underholdning, og blant annet virker inn på politikk, religion, undervisning og nyhetsformidling. Ifølge forfatteren er vi på vei inn i Huxleys "vidunderlige nye verden". Betegnelse: Et flengende angrep på fjernsynets innflytelse på vår kultur. Forfatteren viser hvordan fjernsynet skaper alt om til underholdning, og blant annet virker inn på politikk, religion, undervisning og nyhetsformidling. Ifølge forfatteren er vi på vei inn i Huxleys "vidunderlige nye verden".
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788213022347
  • EAN: 978-82-13-02234-7
  • Utgivelsesdato: 19.04.2018
  • Utgivelsesår: 2004
  • Forlag: Kopinor
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: :skaff
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Postman, Neil, Risvik, Kari, Risvik, Kjell
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Massekommunikasjon, kommunikasjonssosiologi
  • Sjanger: Faksimiler, Essay
  • Omfang/format: 170 sider
  • Målgruppe: Voksne
  • Originaltittel: Amusing ourselves to death
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 170