Sosiale medier
Omtale
Dette er en revidert utgave av «En kort bok om sosiale medier» som ble utgitt i 2013. «Sosiale medier» gir leseren en lettlest, forskningsbasert introduksjon til sosiale medier. Her får man svar på spørsmål som: hvorfor bruker folk sosiale medier, er vi oss selv i sosiale medier, kan vi ha privatliv i sosiale medier, og hvordan sprer informasjon seg i sosiale medier. Boken egner seg for studenter innen ulike fagfelt, ansatte med ansvar for bedriften eller institusjonens bruk av sosiale medier, samt alle som bruker sosiale medier og ønsker å forstå dem bedre. Ida Aalen er utdannet medieviter og skrev masteroppgave om Facebook.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245018066
- EAN: 978-82-450-1806-6
- Utgivelsesdato: 18.08.2015
- Utgivelsesår: 2015
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Aalen, Ida
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Sosiale medier
- Omfang/format: 285 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 286