Sosiale medier

Utsolgt
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788245018066
Inngår i din bokpakke

Omtale

Dette er en revidert utgave av «En kort bok om sosiale medier» som ble utgitt i 2013. «Sosiale medier» gir leseren en lettlest, forskningsbasert introduksjon til sosiale medier. Her får man svar på spørsmål som: hvorfor bruker folk sosiale medier, er vi oss selv i sosiale medier, kan vi ha privatliv i sosiale medier, og hvordan sprer informasjon seg i sosiale medier. Boken egner seg for studenter innen ulike fagfelt, ansatte med ansvar for bedriften eller institusjonens bruk av sosiale medier, samt alle som bruker sosiale medier og ønsker å forstå dem bedre. Ida Aalen er utdannet medieviter og skrev masteroppgave om Facebook.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788245018066
  • EAN: 978-82-450-1806-6
  • Utgivelsesdato: 18.08.2015
  • Utgivelsesår: 2015
  • Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Aalen, Ida
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Sosiale medier
  • Omfang/format: 285 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 286