Reisen til markedet : organisasjonsutforming for økt konkurranse

Utsolgt
Reisen til markedet : organisasjonsutforming for økt konkurranse
Reisen til markedet : organisasjonsutforming for økt konkurranse
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788251833899
Inngår i din bokpakke

Omtale

kurranse. 2. utg. TANO, 1995. 144 s. ISBN 82-518-3389-2 Konkurransekraft er å bli foretrukket av kundene. Dette krever at samtlige ansatte er informert om hva slags produkter kundene ønsker, og hva markedet er villig til å betale for ulike kvaliteter. De ansatte må også motiveres for å skape et produktinnhold og kostnadsnivå som får kundene til å fore- trekke bedriftens produkter. I denne nyutgaven blir teoristoffet belyst av en rekke eksempler, særlig fra SAS og Telenor. Her er også nye forsknings- funn inkludert, og modellene utvidet til å gjelde bl.a. globale foretak. Henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet. Litt.liste.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788251833899
  • EAN: 82-518-3389-2
  • Utgivelsesår: 1995
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Colbjørnsen, Tom
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Bedriftsledelse
  • Omfang/format: 144 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 4
  • Utgave: 2
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 144