Reisen til markedet : organisasjonsutforming for økt konkurranse
Omtale
kurranse. 2. utg. TANO, 1995. 144 s. ISBN 82-518-3389-2 Konkurransekraft er å bli foretrukket av kundene. Dette krever at samtlige ansatte er informert om hva slags produkter kundene ønsker, og hva markedet er villig til å betale for ulike kvaliteter. De ansatte må også motiveres for å skape et produktinnhold og kostnadsnivå som får kundene til å fore- trekke bedriftens produkter. I denne nyutgaven blir teoristoffet belyst av en rekke eksempler, særlig fra SAS og Telenor. Her er også nye forsknings- funn inkludert, og modellene utvidet til å gjelde bl.a. globale foretak. Henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet. Litt.liste.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788251833899
- EAN: 82-518-3389-2
- Utgivelsesår: 1995
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Colbjørnsen, Tom
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Bedriftsledelse
- Omfang/format: 144 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 4
- Utgave: 2
- Illustrert: Nei
- Sider: 144