Reisen til markedet : organisasjonsutforming for økt konkurranse

Utsolgt
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788251829489
Inngår i din bokpakke

Omtale

Mange norske bedrifter og etater har problemer med å få sine ansatte til å opptre på måter som ivaretar kundenes krav til pris og kvalitet. Forfatteren viser i denne boken hvordan signaler om markedets krav kan formidles internt i organisasjonen, og hvordan de ansatte kan motiveres og presses til å imøtekomme disse. Boken henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet som trenger impulser i arbeidet med å justere og utforme en mer markedsrettet organisasjon, samt studenter og lærere på høgskolenivå. Betegnelse: Mange norske bedrifter og etater har problemer med å få sine ansatte til å opptre på måter som ivaretar kundenes krav til pris og kvalitet. Forfatteren viser i denne boken hvordan signaler om markedets krav kan formidles internt i organisasjonen, og hvordan de ansatte kan motiveres og presses til å imøtekomme disse. Boken henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet som trenger impulser i arbeidet med å justere og utforme en mer markedsrettet organisasjon, samt studenter og lærere på høgskolenivå.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788251829489
  • EAN: 978-82-518-2948-9
  • Utgivelsesår: 1992
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Innbundet
  • Serie: Ledelse, organisasjon og styring (LOS)
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Colbjørnsen, Tom
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 133