Pedagogisk takt : betydningen av pedagogisk omtenksomhet
Omtale
Med denne boka ønsker forfatteren å redde pedagogikk-begrepet fra den behandling det ofte får i tekster om møter mellom elever og lærer. Han legger frem en erfaringsbasert fortolkning av pedagogisk refleksjon, og det praktiske pedagogiske øyeblikk. For lærere og lærerutdannere. Med noter og litteraturliste.
Betegnelse: Med denne boka ønsker forfatteren å redde pedagogikk-begrepet fra den behandling det ofte får i tekster om møter mellom elever og lærer. Han legger frem en erfaringsbasert fortolkning av pedagogisk refleksjon, og det praktiske pedagogiske øyeblikk. For lærere og lærerutdannere. Med noter og litteraturliste.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788290898934
- EAN: 978-82-90898-93-4
- Utgivelsesår: 1993
- Forlag: Caspar Forlag
- Innbinding: Heftet
- Serie: Caspars pedagogiske bibliotek
- Språk: Bokmål
- Personer: van Manen, Max
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 206