På jakt etter svar og forståing : samansette fagtekstar i skulen
Omtale
Å lese fagtekstar med godt utbytte er ei treningssak. Elevane på fjerde og femte trinnet er heilt i startfasen av ein treningsperiode som skal vare i mange år. Skulekulturen og den vanlege bruken av fagtekstane i klasserommet er med på å forme elevane som faglesarar. I mange tilfelle venner elevane seg til «å lese med pinsett» fordi dei er meir på jakt etter svar enn på leiting etter å forstå det tekstane handlar om. Multimodaliteten det at fagtekstane er sette saman av fleire modalitetar eller uttrykksmåtar, som skrift, lyd, film, figurar og fotografi kan hjelpe elevane i læringsarbeidet, men det multimodale læringspotensialet kan også vere underutnytta. I boka drøftar forfattaren samanhengen mellom multimodalitet, lesing og læring i lys av eksempel frå klasserommet, samtalar med elevar på mellomtrinnet og analyse av aktuelle fagtekstar. Anne Løvland er førsteamanuensis ved Universitetet i Agder. Ho har doktorgraden i nordisk språkvitskap med ei avhandling om samansette elevtekstar, og har skrive boka På mange måtar. Samansette tekstar i skolen (2007).
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245010268
- EAN: 978-82-450-1026-8
- Utgivelsesdato: 17.12.2010
- Utgivelsesår: 2011
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Serie: LNUs skriftserie
- Nummer i serien: nr. 185
- Språk: Nynorsk
- Personer: Løvland, Anne
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Sammensatte tekster, Undervisning, før- og grunnskolen
- Omfang/format: 171 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 171