Norsk mediebarometer 1999

Ukjent
ISBN/Varenr
9788253747941
Inngår i din bokpakke

Omtale

Norsk mediebarometer 1999beskriver nordmenns bruk av de forskjellige trykte og elektroniske mediene og hvem som har tilgang til dem. Publikasjonen gir også et bilde av utviklingen på disse områdene over de seinere åra. Hva skjer på mediemarkedet; er noen medier på fremmarsj mens andre taper i konkurransen om publikums oppmerksomhet? Hvilke grupper er det som endrer medieatferd? Statistikken blir presentert ved hjelp av oversiktlige tabeller og figurer slik at stoffet skal være lett tilgjengelig. Hvert medium blir presentert for seg, hvor det legges vekt på hvilke befolkningsgrupper som bruker det og hvor mye tid de bruker. Norsk mediebarometer er et aktuelt oppslagsverk for alle innen medie-, kommunikasjons- og IT-sektoren, for forskning og undervisning. Undersøkelsen som ligger til grunn for publikasjonen er et samarbeidsprosjekt mellom Statistisk sentralbyrå og Institutt for Journalistikk. Betegnelse: Publikasjonen beskriver nordmenns bruk av ulike trykte og elektroniske medier og hvem som har tilgang til dem. Den gir også et bilde av utviklingen på disse områdene over de senere år. Med liste over tidligere utgivelser på emneområdet.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788253747941
  • EAN: 82-537-4794-2
  • Utgivelsesår: 2000
  • Forlag: Statistisk sentralbyrå
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Statistiske analyser
  • Nummer i serien: 36
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Vaage, Odd Frank
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Massemedier, Statistikk
  • Omfang/format: 79 s
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 79