Norsk mediebarometer 1998

Ukjent
ISBN/Varenr
9788253746524
Inngår i din bokpakke

Omtale

Publikasjonen beskriver nordmenns bruk av ulike trykte og elektroniske medier og hvem som har tilgang til dem. Den gir også et bilde av utviklingen på disse områdene over de senere år. Med liste over tidligere utgivelser på emneområdet. Betegnelse: Publikasjonen beskriver nordmenns bruk av ulike trykte og elektroniske medier og hvem som har tilgang til dem. Den gir også et bilde av utviklingen på disse områdene over de senere år. Med liste over tidligere utgivelser på emneområdet.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788253746524
  • EAN: 82-537-4652-0
  • Utgivelsesår: 1999
  • Forlag: Statistisk sentralbyrå
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Statistiske analyser
  • Nummer i serien: 31
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Vaage, Odd Frank
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Omfang/format: 79 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 2
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 79