Miljøargumentasjon i markedsføring : EF- og EØS-rettens betydning for statlig regulering av bruk av miljøargumentasjon i markedsføring

Utsolgt
Miljøargumentasjon i markedsføring : EF- og EØS-rettens betydning for statlig regulering av bruk av miljøargumentasjon i markedsføring
Miljøargumentasjon i markedsføring : EF- og EØS-rettens betydning for statlig regulering av bruk av miljøargumentasjon i markedsføring
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788200452515
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boka tar for seg EF- og EØS-rettens betydning for medlemslandenes frihet til å regulerer bruk av miljøargumentasjon i markedsføring. Slike reguleringer kan sikre forbrukerene tilgang på korrekt miljøinformasjon. Betegnelse: Boka tar for seg EF- og EØS-rettens betydning for medlemslandenes frihet til å regulerer bruk av miljøargumentasjon i markedsføring. Slike reguleringer kan sikre forbrukerene tilgang på korrekt miljøinformasjon.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788200452515
  • EAN: 978-82-00-45251-5
  • Utgivelsesår: 1999
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Serie: IUSEF
  • Nummer i serien: 32
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Bakken, Erlend
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Omfang/format: 125 sider
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 125