Mediepolitikk : skal medieutviklingen styres?
Mediepolitikk : skal medieutviklingen styres?
Veiledende pris
kr 322,00
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788200026303
Inngår i din bokpakke
Omtale
Bruk av massemedier er nordmenns viktigste fritidsaktivitet, og massemediene betyr mye for hvordan vi får kunnskaper om og holdninger til verden omkring oss. år, og Helge Østbye gir her en systematisk framstilling av mål og midler i norsk mediepolitikk. En klargjørende opprydding på et felt der standpunktene stadig skifter.
Betegnelse: Bruk av massemedier er nordmenns viktigste fritidsaktivitet, og massemediene betyr mye for hvordan vi får kunnskaper om og holdninger til verden omkring oss. år, og Helge Østbye gir her en systematisk framstilling av mål og midler i norsk mediepolitikk. En klargjørende opprydding på et felt der standpunktene stadig skifter.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788200026303
- Utgivelsesår: 1988
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Serie: Mediesamfunnet
- Språk: Bokmål
- Personer: Østbye, Helge
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 128
Alternative utgaver
Merk produktene som skal legges i handlekurven
- Mediepolitikk : skal medieutviklingen styres?
- Østbye, Helge
- 9788213001939
- Bokmål
- 19.04.2018
- Heftet
kr 405,00I salg - UtsolgtMediepolitikk : skal medieutviklingen styres?
- Østbye, Helge
- 9788200224471
- Bokmål
- 1995
- Heftet
kr 319,00Utsolgt
Andre bøker i samme serie
Merk produktene som skal legges i handlekurven
- UtsolgtInformasjonskløftene og demokratiet.
- Omdal, Helge
- 9788200026358
- Bokmål
- 1988
- Heftet
kr 177,00Utsolgt - UtsolgtPressens tøyelige etikk : journalisters yrkesmoral og selvjustis
- Raaum, Odd
- 9788200181668
- Bokmål
- 1986
- Heftet
kr 265,00Utsolgt - UtsolgtSmå samtaler og store medier : en bok om kommunikasjon mellom mennesker og medier
- Høyer, Svennik
- 9788200183303
- Bokmål
- 1989
- Heftet
kr 260,00Utsolgt - UtsolgtFeature-reportasjen : med en samling av ti norske feature-reportasjer
- Bech-Karlsen, Jo
- 9788200026839
- Bokmål
- 1988
- Heftet
kr 306,00Utsolgt - UtsolgtReklamefilm : norsk reklame i levende bilder 1920-1990
- Skretting, Kathrine
- 9788200039211
- Bokmål
- 1995
- Heftet
kr 359,00Utsolgt - UtsolgtFlerkanalsamfunnet : fra monopol til mangfold
- Lundby, Knut
- 9788200218937
- Bokmål
- 1993
- Heftet
kr 239,00Utsolgt - UtsolgtNRK i fred og krig : kringkastingen i Norge 1920-1945
- Dahl, Hans Fredrik
- 9788200027850
- Bokmål
- 1991
- Heftet
kr 430,00Utsolgt - UtsolgtNyhetens interesse : nyhetsjournalistikk mellom tekst og kontekst
- Eide, Martin
- 9788200213154
- Bokmål
- 1991
- Heftet
kr 329,00Utsolgt - UtsolgtKulturjournalistikk : avkobling eller tilkobling?
- Bech-Karlsen, Jo
- 9788200214038
- Bokmål
- 1991
- Heftet
kr 546,00Utsolgt - UtsolgtBok-Norge : en litteratursosiologisk undersøkelse
- Andreassen, Trond
- 9788200215813
- Bokmål
- 1992
- Heftet
kr 672,00Utsolgt
Andre bøker av samme forfatter
Merk produktene som skal legges i handlekurven
- Mediepolitikk : skal medieutviklingen styres?
- Østbye, Helge
- 9788213001939
- Bokmål
- 19.04.2018
- Heftet
kr 405,00I salg - UtsolgtMediepolitikk : skal medieutviklingen styres?
- Østbye, Helge
- 9788200224471
- Bokmål
- 1995
- Heftet
kr 319,00Utsolgt