Mediekommunikasjon 2 : med opplevelse som metode
Omtale
Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.
Betegnelse: Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788249209385
- EAN: 978-82-4920938-5
- Utgivelsesdato: 22.08.2008
- Utgivelsesår: 2008
- Forlag: Gan Aschehoug
- Innbinding: Heftet
- Serie: Medier og kommunikasjon
- Språk: Bokmål
- Personer: Ødegård, Siri, Bergan, Lisbeth, Hobæk, Inger
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Form: Lærebøker
- Emne: Massemedier
- Omfang/format: 496 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 496