Medias publikum : frå mottakar til brukar?
Omtale
a.: Kva makt har media? I kva grad er fiktiv vald på film eller fjernsyn skadeleg for barn? Korleis påverkar massemedia haldningane våre? Er publikumpassive mottakarar eller aktive brukarar av media? Ingunn Hagen presenterer her dei mest sentrale tradisjonane innanfor publikumsforskninga og viser korleis desse har utvikla seg. Dels har dei vakse fram fordi tidlegare teoriar ikkje har greidd å svare på slike spørsmål, dels som eit resultat avsamfunnet og medieteknologien elles. Det gis en presentasjon av desse tradisjonane, frå dei enklaste stimulus respons-modellar til dei konstruktivistiske, postmoderne kulturstudietradisjonane vi har i dag. Disseblir set inn ein historisk, politisk og samfunnsmessig kontekst. Litt.l. Stikkordreg. Nyn.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788241709333
- EAN: 82-417-0933-1
- Utgivelsesår: 1998
- Forlag: Gyldendal
- Innbinding: Heftet
- Språk: Nynorsk
- Personer: Hagen, Ingunn
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Omfang/format: 213 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 7
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 213