Medias publikum : frå mottakar til brukar?
Omtale
Boka presenterer dei mest sentrale tradisjonane innen publikumsforskning og viser korleis desse har utvikla seg i takt med nyare forskningsresultat. Forfattaren gir ein grundig presentasjon av desse tradisjonane, frå dei enklaste stimulus respons-modellar til dei konstruktivistiske, postmoderne kulturstudietradisjonane, og set dei inn i ein historisk, politisk og samfunnsmessig kontekst.
Betegnelse: Forfatteren presenterer sentrale tradisjoner innenfor publikumsforskning og viser hvordan disse har utviklet seg. De er satt inn i en historisk, politisk og samfunnsmessig kontekst. Boken er skrevet for grunnfagsnivå i faget medievitenskap. Med stikkordregister.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788213100328
- Utgivelsesdato: 19.04.2018
- Utgivelsesår: 2017
- Forlag: Kopinor
- Innbinding: Heftet
- Språk: Nynorsk
- Personer: Hagen, Ingunn
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 213