Markedsføring, organisasjon og ledelse : for LØM-fagene

Utsolgt
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788245008159
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boken dekker emnene markedsføring, organisasjon og ledelse innefor LØM-fagene. Siktemålet med boka er å gi studentene en innføring i ferdighetsfagets grunnleggende begrepsapparat, tilnærminger og sammenhenger. Den første delen omfatter emnet markedsføringsledelse og tar for seg de viktigste problemstillingene knyttet til markedsføring av bedriftens produkter. Her står markedsplanen sentralt. Den andre delen av boken er spesielt opptatt av bedriftens indre liv - først og fremst hvordan bedriften gjennom arbeidsdeling, spesialisering og samordning kan utnytte de menneskelige ressursene på en best mulig måte.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788245008159
  • EAN: 978-82-450-0815-9
  • Utgivelsesdato: 21.04.2009
  • Utgivelsesår: 2009
  • Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Hjertnes, Frode
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi, Arbeidsledelse, bedriftsledelse
  • Omfang/format: 288 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 288