Markedsføring, organisasjon og ledelse : for LØM-fagene
Omtale
Boken dekker emnene markedsføring, organisasjon og ledelse innefor LØM-fagene. Siktemålet med boka er å gi studentene en innføring i ferdighetsfagets grunnleggende begrepsapparat, tilnærminger og sammenhenger. Den første delen omfatter emnet markedsføringsledelse og tar for seg de viktigste problemstillingene knyttet til markedsføring av bedriftens produkter. Her står markedsplanen sentralt. Den andre delen av boken er spesielt opptatt av bedriftens indre liv - først og fremst hvordan bedriften gjennom arbeidsdeling, spesialisering og samordning kan utnytte de menneskelige ressursene på en best mulig måte.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245008159
- EAN: 978-82-450-0815-9
- Utgivelsesdato: 21.04.2009
- Utgivelsesår: 2009
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Hjertnes, Frode
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi, Arbeidsledelse, bedriftsledelse
- Omfang/format: 288 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 288