Markedsføring og ledelse 1

Veiledende pris
kr 645,00
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788202258481
Inngår i din bokpakke

Omtale

Fire hovedområder
Organisasjon og marked gir et perspektiv på faget og viser samspillet mellom marked, organisasjon og ledelse. I denne delen forklares sentrale begreper, og i kapitlet Psykologi og kjøpsatferd beskrives hvordan behov, personlighet, holdninger og motivasjon styrer forbrukerens valg.

Systematisk markedsføring beskriver gangen i en markedsplan. Sentrale temaer er situasjonsanalyse, segmentering, målgruppevalg og bruk av konkurransemidlene.

Organisasjon og ledelse viser organisasjoners oppbygning og hvordan en organisasjons kultur kan analyseres og utvikles.

Temaer beskriver hvordan reklamemateriell kan produseres ved hjelp av digitale verktøy, og hvilke lovbestemmelser som setter rammer for markedskommunikasjonen.

Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202258481
  • EAN: 978-82-02-25848-1
  • Utgivelsesår: 2007
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Nørgaard, Per Emil, Olsen, Bengt Erik
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Form: Lærebøker
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 352 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 352
    mgctlbxN$MZP mgctlbxV$5.2.8 mgctlbxL$C mgctlbxP$magento 2