Liker - liker ikke : sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet
Veiledende pris
kr 559,00
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788202381929
Omtale
Denne boken bygger ifølge forlaget på omfattende empiriske undersøkelser av nordmenns bruk av sosiale medier. Hvordan påvirker sosiale medier vårt samfunns - engasjement? Bidrar sosiale medier til en svekking eller en styrking i forhold til mobiliseringen rundt samfunnspolitiske spørsmål? Det er ikke lenge siden massemedier som TV, radio og aviser var nærmest enerådende formidlere av informasjon. Boken henvender seg til studenter innen medie- og samfunnsfag og de som vil vite hva sosiale medier gjør med samfunnet vårt.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788202381929
- EAN: 978-82-02-38192-9
- Utgivelsesdato: 11.02.2013
- Utgivelsesår: 2013
- Forlag: Cappelen Damm
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Enjolras, Bernard
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Sosiale medier
- Omfang/format: 230 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 3
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 230