Kultur- og medievaner : bruk av kulturtilbud og massemedier i første halvdel av 1990-årene

I salg
ISBN/Varenr
8253743041
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boken gir en oversikt over resultatene fra Statistisk sentralbyrås undersøkelser om nordmenns kultur- og mediebruk fra 1991 til 1995. Hovedve kten er lagt på å få frem et bilde av de ulike tilbudenes publikumssammenstning og se på sammenhenger i bruken av de ulike tilbudene. Blant temaene er kulturbruk i ulike deler av landet, bruk av amatørtilbud i forhold til profesjonelle tilbud og barn og unges kultur- og mediebruk. Resultatene blir lagt frem ved at de enkelte temaer og tilbud blir presentert for seg, i stor grad ved hjelp av oversiktlige figurer og tabeller. Et aktuelt oppslagsverk for alle innenfor kultur- og mediesektoren, for forskning og utdanning. Med figur- og tabellreg. 144 s. Heftet.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 8253743041
  • EAN: 82-537-4304-1
  • Utgivelsesår: 1996
  • Forlag: Statistisk sentralbyrå
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Statistiske analyser
  • Nummer i serien: 13
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Vaage, Odd Frank
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Omfang/format: 144 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 0
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 0