Kampen om ditt daglige brød : bak kulissene i dagligvarebransjen
Omtale
bransjen. Schibsted, 1996. 183 s., ill. ISBN 82-516-1605-0 Norsk dagligvarebransje har vært gjennom en omfattende forandring de siste årene. Kjededannelser, konkurranse, modernisering, storsentra, REMA og RIMI har preget både nyhets- og reklamebildet. Dag Bredal viser i denne boken hvordan dagligvarebransjen gjennom 50 år har kjempet seg frem til en posisjon som en av de ledende bransjer når det gjelder forretningsmessig organisering og ledelse. Det er lagt særlig vekt på de siste 10-15 år, hvor bransjen har gjennomgått kraftige strukturelle endringer. Litteraturliste.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788251616058
- Utgivelsesår: 1996
- Forlag: Schibsted
- Innbinding: Innbundet
- Språk: Bokmål
- Personer: Bredal, Dag
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 183