Integrering av funksjonshemmede i grunnskolen : en prinsipiell drøfting
Omtale
Hvordan skal vi gi opplæring til funksjonshemmede i tilknytning til vanlig skole i lokalmiljøet? Boka gir en prinsipiell drøfting av integreringstanken og den skolehistoriske bakgrunn for den situasjon vi befinner oss i i dag.
Betegnelse: Hvordan skal vi gi opplæring til funksjonshemmede i tilknytning til vanlig skole i lokalmiljøet? Boka gir en prinsipiell drøfting av integreringstanken og den skolehistoriske bakgrunn for den situasjon vi befinner oss i i dag.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788200017134
- Utgivelsesår: 1981
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Dalen, Monica
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 121