Hvis det er dette vi skal holde på med, skal jeg likevel være lærer et år til : et utviklingsprosjekt i skolene i Tranøy kommune
Omtale
Hensikten med .Skriftserien Klasseromsforskning. er å presentere eksempler på forskning som kan gi en dypere forståelse av ulik undervisningspraksis i klasserommet. Klasseromsforskningen belyser viktige og komplekse prosesser innen utdanningssystemet som ofte er usynlige. Det er derfor viktig at en stadig får ny viten om disse prosessene.
Betegnelse: Boken er et resultat av et prosjekt ved tre skoler i Tranøy kommune. Fokus i prosjektet var kvalitet på visjonen om en bedre skole, hvordan organisere og gjennomføre en undervisning som vil gi de beste rammene for elevens læring. Har litteraturliste.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788251918930
- EAN: 978-82-519-1893-0
- Utgivelsesår: 2003
- Forlag: TAPIR Akademisk Forlag
- Innbinding: Heftet
- Serie: Skriftserien Klasseromsforskning
- Nummer i serien: 13
- Språk: Bokmål
- Personer: Madsen, Janne, Heitmann, Harald, Krudtå, Børre, Ragnheiður Karlsdóttir, Sellevoll, Tove
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 75