Hvis det er dette vi skal holde på med, skal jeg likevel være lærer et år til : et utviklingsprosjekt i skolene i Tranøy kommune

Utsolgt
Hvis det er dette vi skal holde på med, skal jeg likevel være lærer et år til : et utviklingsprosjekt i skolene i Tranøy kommune
Hvis det er dette vi skal holde på med, skal jeg likevel være lærer et år til : et utviklingsprosjekt i skolene i Tranøy kommune
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788251918930
Inngår i din bokpakke

Omtale

Hensikten med .Skriftserien Klasseromsforskning. er å presentere eksempler på forskning som kan gi en dypere forståelse av ulik undervisningspraksis i klasserommet. Klasseromsforskningen belyser viktige og komplekse prosesser innen utdanningssystemet som ofte er usynlige. Det er derfor viktig at en stadig får ny viten om disse prosessene. Betegnelse: Boken er et resultat av et prosjekt ved tre skoler i Tranøy kommune. Fokus i prosjektet var kvalitet på visjonen om en bedre skole, hvordan organisere og gjennomføre en undervisning som vil gi de beste rammene for elevens læring. Har litteraturliste.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788251918930
  • EAN: 978-82-519-1893-0
  • Utgivelsesår: 2003
  • Forlag: TAPIR Akademisk Forlag
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Skriftserien Klasseromsforskning
  • Nummer i serien: 13
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Madsen, Janne, Heitmann, Harald, Krudtå, Børre, Ragnheiður Karlsdóttir, Sellevoll, Tove
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 75