En skole for en bærekraftig utvikling? : kunnskap, holdninger og praktisk atferd blant norske skoleelever
Omtale
Rapporten belyser skoleverkets målsettinger og konkrete resultater når det gjelder elvers kunnskap om bærekraftig utvikling. Den bygger i hovedsak på data fra en undersøkelse fra Senter for Lærerutdanning og Skoletjeneste. Analysen gir innsikt i hvordan læreplanens målsettinger om miljø og utvikling oppfylles i grunn- og videregående skole. Har skjemaet fra spørreundersøkelsen som vedlegg.
Betegnelse: Rapporten belyser skoleverkets målsettinger og konkrete resultater når det gjelder elvers kunnskap om bærekraftig utvikling. Den bygger i hovedsak på data fra en undersøkelse fra Senter for Lærerutdanning og Skoletjeneste. Analysen gir innsikt i hvordan læreplanens målsettinger om miljø og utvikling oppfylles i grunn- og videregående skole. Har skjemaet fra spørreundersøkelsen som vedlegg.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788274800496
- EAN: 978-82-7480-049-6
- Utgivelsesår: 1996
- Forlag: ProSus
- Innbinding: Spiralrygg
- Serie: ProSus. Rapport/notat
- Nummer i serien: 5/96
- Språk: Bokmål
- Personer: Seippel, Ørnulf
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 0