"Dæm tænkt på ein heilt anna måte enn ka æ gjor" : en kasusstudie av en lærerstudents matematikkundervisning i 2. klasse

Utsolgt
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788251912167
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste. Betegnelse: Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788251912167
  • EAN: 82-519-1216-4
  • Utgivelsesår: 1996
  • Forlag: TAPIR Akademisk Forlag
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Skriftserien klasseromsforskning
  • Nummer i serien: nr. 1
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Nilssen, Vivi, Sigrun Gudmundsdottir, Wangsmo-Cappelen, Vibeke
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Omfang/format: 99 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 99