Arbeidsbok til Markedsføring, organisasjon og ledelse : for LØM-fagene

Utsolgt
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788245008173
Inngår i din bokpakke

Omtale

Denne oppgavesamlingen er laget til bruk i markedsføringsledelse og organisasjon og ledelse i LØM-fagene ved teknisk fagskole og mesterutdanningen. Oppgavene dekker læreplanens mål og skal bidra til å øke studentenes samlede læringsutbytte. Oppgavesamlingen inneholder tre hovedtyper oppgaver: • «Test deg selv»-oppgaver er rene kunnskapsspørsmål knyttet direkte til hvert enkelt kapittel i læreboken. • Egentreningsoppgaver gir studentene rom for faglig refleksjon og bruk av teori innenfor avgrensede områder. • Caseoppgaver gir studentene mulighet for å anvende et helhetssyn på faglige problemstillinger. Caseoppgavene er beslutningsorientert. Til egentreningsoppgavene er det utarbeidet løsningsforslag. Fagbokforlagets lærebokverk for fagskolenes LØM-fag består av to lærebøker med tilhørende arbeidsbøker, Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-fagene og Økonomistyring for LØM-fagene. Til sammen dekker utgivelsene læreplanens kompetansemål både i bredden og i dybden. Bøkene tar sikte på å gi studentene en grunnleggende økonomisk-administrativ kompetanse og sette dem i stand til å løse praktiske problemstillinger innenfor feltet. De er basert på læreplanenes intensjoner om lokale tilpasninger. Begge bøkene kan brukes i tilsvarende innføringskurs. Frode Hjertnes er utdannet siviløkonom ved NHH. Han underviser i LØM-fagene ved Bergen tekniske fagskole og i markedsføring og ledelse ved Bjørgvin videregående skole.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788245008173
  • Utgivelsesdato: 05.08.2009
  • Utgivelsesår: 2009
  • Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Hjertnes, Frode
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 172