Å se seg spørrende omkring : introduksjon til en ny pedagogisk filosofi
Omtale
Hva skal til for å skape et undersøkende klasserom? Kan filosofien bidra til å få en dypere forståelse av undring og engasjement, og kan frihet skape kunnskapstørst og selvrefleksjon? Denne boken presenterer noen grunnleggende pedagogisk-filosofiske spørsmål knyttet til frihet og ansvar i skole og utdanning. I tillegg introduserer forfatter Inga Bostad en ny pedagogisk filosofi der hun tar til orde for flere og bedre spørsmål – og færre svar. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788205473409
- EAN: 978-82-05-47340-9
- Utgivelsesdato: 13.03.2017
- Utgivelsesår: 2017
- Forlag: Gyldendal
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Bostad, Inga
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Pedagogisk filosofi
- Omfang/format: 168 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 168