1.-7. trinn : pedagogikk og elevkunnskap
Omtale
Ved hjelp av pedagogisk teori gir boken innsikt i de faglige sosiale prosessene som utspiller seg i møtet mellom lærer og elvene. Boken kretser rundt fire hovedtemaer. Disse fire hovedtemaene er elevforutsetninger, elevenes læringsmiljø, arbeidsmåter og vurdering. Boken er utviklet i samarbeid med lærere og skoleledere. Tematikken passer for studenter i pedagogikk i grunnskolelærerutdanningen.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788215021362
- EAN: 978-82-15-02136-2
- Utgivelsesdato: 14.06.2013
- Utgivelsesår: 2013
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Helle, Lars
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Undervisningsmetoder, før- og grunnskolen
- Omfang/format: 285 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 285